Får seriöst panik...

Jag har panik och vet inte ens vad jag ska ha på mig när jag träffar Justin?! Detta är seriöst once in a life time moment och jag vill att det ska bli perfekt. ALLT måste vara perfekt. Hur ska jag ha håret? haha asså...jävla tankar som poppar upp i mitt huvud..Vad ska jag säga till han?! Jag tror inte att någon förstår hur jävla nervös jag är..man kanske inte kan tro det men det är jag..sjukt jävla nervös..Alla tänker säkert att det bara är Justin..men nej han är inte bara Justin för mig han är min största inspiration och idol. Går inte beskriva i ord vad han betyder för mig. Jag trodde inte att man kunde bli nervös inför att träffa han? Men jo tydligen. När jag står där i kön kommer jag seriöst få panik. Hur fan ska jag stå när jag tar kort med han? Vad i helvete...haha asså ni sitter säkert och skrattar åt hur töntig jag är och låter men ja..det är jag det. Jag vill vara unik jag vill inte gå fram och ba "hi justin I love you so much" och sen bara gå. Jag vill göra något speciellt men vet inte ens vad. Får helt enkelt tänka lite på det i två dagar till ;) 
 
jag om två dagar. hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nathalieees.blogg.se

Nathalie heter jag och är en 17 årig tjej från Göteborg.

RSS 2.0