My bieber experience

Hej!
 
Hade tänkt att avända denna bloggen till min "Bieber Experience" 23-25 April. Då jag ska se och träffa Justin den 23 April och sen se Justin igen den 24.. Så tänkte att jag kunde ha en blogg att uppdatera lite smått på under dagarna i Stockholm. Är grymt överlycklig över att jag vann Nöjesbladets M&G tävling....jag ska få träffa Justin? Vad hände där liksom? Där har vi ett stort bevis på att ens liv kan förändras på 1 sekund ;)
Höll på att städa lite på mitt rum igår när min mobil ringer med dolt nummer, jag svarar och i andra änden så är det en kille som presenterar sig själv och säger : Du har vunnit två Meet n Greet biljetter till Justins konsert? Jag blev seriöst i chock och visste inte vad jag skulle göra? Min mobil laggade sönder, jag darrade och min data typ kraschade..hahah snacka om att jag blev rejält uppstressad med samtidigt glad som f'n! Helt jävla sjukt..Har dock haft och har fortfarande en hel del ångest om att jag fick ta med mig bara en kompis..och ja..ni kan ju gissa hur jag mår då när jag har ungefär 5 vänner som älskar Justin och som alla förtjänar det lika mycket...
 
Mina två största drömmar kommer att gå i uppfyllelse och jag förstår ingenting längre. Är detta verkliga livet eller drömmer jag?!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nathalieees.blogg.se

Nathalie heter jag och är en 17 årig tjej från Göteborg.

RSS 2.0