Hela den dära bieber experience saken sket sig..

Men jag ska fan försöka börja blogga nu! Passa på nu när det är sommar osv. Dock vet jag inte hur mycket det kommer bli men aja, ska försöka uppdatera lite då och då. haha hade ju tänkt och skriva om när jag var uppe i sthlm osv men när jag väl var där uppe så märkte jag att det inte fanns NÅGON tid för bloggning osv, haha. Fanns så mycket annat att tänka på..Men iallafall, de dagarna uppe i Stockholm var de bästa i mitt liv. Ska göra ett inlägg om bara sthlm, Justin, konserten, om när jag träffade han osv! :)

haha detta kommer säkerligen inte hålla sig, suger på detta..lovar att jag bara kommer hålla på i inte ens en vecka. Men som sagt, ska försöka uppdatera när jag kan, kanske inte blir så mycket..vi får se! Gör det helt enkelt när jag känner för det ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nathalieees.blogg.se

Nathalie heter jag och är en 17 årig tjej från Göteborg.

RSS 2.0